Nie otrzymałem kodu aktywującego adres e-mail w serwisie.
Jeżeli nie otrzymałeś kodu aktywującego adres e-mail w serwisie:- zweryfikuj czy wprowadziłeś prawidłowy adres e-mail- sprawdź czy wskazana wiadomość nie trafiła do innego folderu niż "ODEBRANE" np. SPAM czy inne prywatne foldery
Jakie łącze jest wymagane do prawidłowego odbioru transmisji?
Zalecamy oglądanie na łączu stałym, posiadającym prędkość minimum 10 Mbps, najlepiej zakupionym u operatora telewizji kablowej lub sprawdzonego i rzetelnego lokalnego dostawcy Internetu.
Transmisja z reguły działa płynnie na łączach LTE, jednak zalecany jest bardzo dobry zasięg (minimum 3 kreski).
Jak włączyć obsługę plików cookies w przeglądarce?
Aby włączyć obsługę ciasteczek (cookies) w przeglądarce należy wykonać opisane poniżej czynności z uwzględnieniem używanej przeglądarki:
Google Chrome
Mozilla Firefox - blokowanie ciasteczek
Mozilla Firefox - wyłączanie ciasteczek pochodzących z innych witryn
Microsoft Internet Explorer
Od czego zależy jakość odtwarzania materiału?
Filmy podawane są w jakościach 500 kb/s do 3.5 Mb/s, minimalna przepustowość łącza, która umożliwia odtwarzanie transmisji (w najniższej jakości) to 700 kb/s).Jakość odtwarzania zależy od kilku czynników: bieżącej szybkości łącza użytkownika, obciążenia jego komputera - procesora oraz innych indywidualnych ustawień komputera - należy zwrócić uwagę na wszelkiego typu firewall'e, programy antywirusowe, programy typu p2p (np: DROPBOX, ONEDRIVE) które mogą zakłócać transmisję. Dostępna przepustowość łącza, bitrate mają wpływ na jakość i płynność odtwarzania, dostosowanie się jakości odtwarzania do możliwości łącza oraz komputera. W sytuacji kiedy dostępność łącza nie jest wystarczając lub też procesor jest obciążony innymi procesami, aby uniknąć zacinania się filmów zostaje zachowana płynność transmisji kosztem ostrości obrazu.
Aby móc odtwarzać filmy w jakości HD należy spełnić poniższe wymagania:- przynajmniej 3.5 Mb/s (czyli co najmniej 4 Mb/s szybkości łącza)- procesor lub karta ze sprzętowym wsparciem dekodowania materiałów wideo.
Używam Windows XP lub przeglądarki Explorer. Nie widzę playera na stronie transmisji.
To nic dziwnego. Nie wspieramy przestarzałych systemów operacyjnych oraz przeglądarek.
Transmisja powinna działać na najnowszych systemach operacyjnych, a zamiast Internet Explorer zalecamy instalację przeglądarki Chrome/Firefox/Edge. Wypróbuj odbiór na nowszym urządzeniu, spełniającym aktualne standardy.
Jaka przeglądarka i system operacyjny są zalecane do odbioru transmisji?
Do poprawnego odbioru wymagana jest najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Firefox, Edge lub Safari.Transmisja działa zarówno na systemie Windows 10, OSX, Android, iOS, jak i Linux.
Transmisja “zacina się”, co mogę zrobić, aby działała płynnie?
Na wstępie, na pasku odtwarzacza w ustawieniach należy zmienić jakość odbieranego sygnału do niższej jakości 720p lub 540p. Spowoduje to zmniejszenie pasma wymaganego do prawidłowego odbioru transmisji i powinno poprawić płynność odbioru kosztem nieco słabszej jakości obrazu. Jeżeli po przełączeniu na niższą jakość odbioru transmisja nadal się zacina, prawdopodobnie jest to problem ze słabym łączem internetowym.
Oglądam transmisję w sieci komórkowej. Jaki transfer zostanie zużyty w trakcie 2 godzin oglądania?
Z pewnym przybliżeniem można przyjąć, że 1 godzina oglądania sygnału w jakości 1,5 Mbps wymaga 0,66 GB transferu danych. Zatem dwugodzinna transmisja zużyje 1,32 GB transferu.
Posiadam najnowszą przeglądarkę, najnowszy system, ale nie widzę playera.
Upewnij się, że masz włączoną obsługę Javascript. Bez niej transmisja nie będzie możliwa do odbioru w przeglądarce internetowej.
Chciałbym udostępnić transmisję na Facebook.
Jest to naruszenie praw autorskich. Wszelkie odtwarzanie publiczne bez zgody nadawcy czy retransmisje do sieci Internet lub social media są zabronione i podlegają Ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Art. 116, Dz.U.2019.0.1231).
Link do sprawdzenia prędkości łącza internetowego:https://www.speedtest.pl